Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af (gelezen 2 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feedbot
Hero Member
Berichten: 12140
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af
«
Gepost op:
Vandaag
om 01:09:32 am »
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af
Na de eclantante zege op de Zweden, loopt de WK-koorts in Zeeland langzaam op. Op steeds meer plekken klinkt het Hup Holland Hup en wapperen oranje vlaggen. Minder gejuicht wordt er voor de Zeeuwse Hub en de groene paaltjes.
Source:
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af