Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Veel hoon uit Zeeland voor goedkoop treinticket: ‘Ik haal ze op in Den Haag en vanuit Westdorpe mogen ze terug met OV’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Veel hoon uit Zeeland voor goedkoop treinticket: ‘Ik haal ze op in Den Haag en vanuit Westdorpe mogen ze terug met OV’ (gelezen 2 keer)
Feedbot
Hero Member
Veel hoon uit Zeeland voor goedkoop treinticket: ‘Ik haal ze op in Den Haag en vanuit Westdorpe mogen ze terug met OV’
«
Gepost op:
april 24, 2026, 03:44:34 am »
Het lijkt een mooi initiatief, maar op veel enthousiasme in Zeeland kan het ‘Nederland-ticket’ vooralsnog niet rekenen. Met het ticket kun je in de zomer voor 49 euro per maand onbeperkt met trein, bus, tram en metro door alle provincies reizen. Maar wel buiten de ochtend- en avondspits.
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»