Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Na ruim 750 wedstrijden als hoofdtrainer vindt Peter van Poortvliet het mooi geweest: 'De Stelvio opfietsen lijkt me een grote uitdaging'
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Na ruim 750 wedstrijden als hoofdtrainer vindt Peter van Poortvliet het mooi geweest: 'De Stelvio opfietsen lijkt me een grote uitdaging' (gelezen 15 keer)
Feedbot
Hero Member
Na ruim 750 wedstrijden als hoofdtrainer vindt Peter van Poortvliet het mooi geweest: 'De Stelvio opfietsen lijkt me een grote uitdaging'
«
Gepost op:
januari 31, 2026, 05:54:27 pm »
Hij zat meer dan 750 wedstrijden als hoofdtrainer op de bank, in een loopbaan die bijna dertig seizoenen omvat. Bij Noad’67 sluit Peter van Poortvliet (61) komende zomer zijn indrukwekkende carrière af. Zijn sportieve doelen zoekt Van Poortvliet voortaan buiten het voetbalveld, vooral op de racefiets. „Het is tijd voor andere dingen.”
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»