Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Via tuinmeubelbedrijf raast platzakke Bergenaar naar olympisch Milaan: ‘Mijn vader vraagt: Jongen, ben je er niet klaar mee?’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Via tuinmeubelbedrijf raast platzakke Bergenaar naar olympisch Milaan: ‘Mijn vader vraagt: Jongen, ben je er niet klaar mee?’ (gelezen 31 keer)
Feedbot
Hero Member
Via tuinmeubelbedrijf raast platzakke Bergenaar naar olympisch Milaan: ‘Mijn vader vraagt: Jongen, ben je er niet klaar mee?’
«
Gepost op:
oktober 27, 2025, 07:43:13 am »
Hij denkt niet in euro’s en verzamelt een deel van zijn levensgeluk in een sport met een klein bereik. Afgestudeerd ingenieur Stephan Huis In ‘t Veld teert op zijn spaarcenten om zijn olympische droom van Milaan 2026 na te jagen. „Je moet heel veel passie hebben om deze sport te doen.”
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»