Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Feyenoord-hooligans komen als ‘vrijwilligers’ naar ME-training in Ossendrecht, maar gaan in gevecht met agenten
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Feyenoord-hooligans komen als ‘vrijwilligers’ naar ME-training in Ossendrecht, maar gaan in gevecht met agenten (gelezen 68 keer)
Feedbot
Hero Member
Feyenoord-hooligans komen als ‘vrijwilligers’ naar ME-training in Ossendrecht, maar gaan in gevecht met agenten
«
Gepost op:
maart 15, 2025, 09:29:32 am »
OSSENDRECHT/ROTTERDAM - Een ME-training in Ossendrecht is afgelopen maandag uit de hand gelopen, doordat een groep Feyenoord-hooligans zich ernstig misdroeg. Ze hadden zich als vrijwilligers opgegeven voor de oefening, maar waren niet gescreend. De Politieacademie past de werkwijze naar aanleiding van het incident aan.
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»