Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Magda (80) heeft al vijf jaar hevige pijn vanwege gordelroos: ‘Had ik maar eerder geweten dat er een vaccin bestaat’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Magda (80) heeft al vijf jaar hevige pijn vanwege gordelroos: ‘Had ik maar eerder geweten dat er een vaccin bestaat’ (gelezen 141 keer)
Feedbot
Hero Member
Magda (80) heeft al vijf jaar hevige pijn vanwege gordelroos: ‘Had ik maar eerder geweten dat er een vaccin bestaat’
«
Gepost op:
februari 05, 2025, 10:17:22 am »
BREDA/TILBURG - Magda Misset heeft constant pijn. Al vijf jaar aan een stuk heeft ze last van gordelroos. Elke avond voor het naar bed gaan neemt de 80-jarige Tilburgse een zware pijnstiller om te kunnen slapen. Er is een vaccin, maar dat wil het Rijk niet bekostigen. Gaat dit wel gebeuren?
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»