Auteur Topic: Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’  (gelezen 4 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’

Een kerncentrale in Noord-Brabant, moeten we dat wel willen? Dat is de vraag waar het vrijdag om draait in het provinciehuis. Rechts zegt: vol gas vooruit met kernenergie. Links trapt op de rem. „Niemand wil zo’n ding in de achtertuin.”
Source: Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’