Auteur Topic: Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’  (gelezen 3 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’

Bij het Amphia Ziekenhuis komen momenteel meer kwetsbare patiënten dan normaal. Dat heeft vermoedelijk te maken met de hitte.
Source: Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’