Auteur Topic: ‘Ze hebben het laten lopen’: Willy volgt het WK nu nog in Terneuzen, maar straks in de VS  (gelezen 6 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
‘Ze hebben het laten lopen’: Willy volgt het WK nu nog in Terneuzen, maar straks in de VS

Hij springt er een beetje uit vanavond in De Paerdestal. Willy van der Kant uit Terneuzen, zijn grijze haren vallen op tussen de blonde en donkere tienerkapsels in het café. Maar hij is ook degene die het hardst juicht bij de Nederlandse doelpunten in de eerste WK-wedstrijd.
Source: ‘Ze hebben het laten lopen’: Willy volgt het WK nu nog in Terneuzen, maar straks in de VS