Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus? (gelezen 6 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feedbot
Hero Member
Berichten: 12140
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?
«
Gepost op:
juni 06, 2026, 01:15:49 pm »
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?
Is het Brabants dialect nu op z’n retour of juist weer helemaal in opkomst? Ik ben een beetje in de war door tegenstrijdige berichten hierover.
Source:
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?