Auteur Topic: Op de koffie bij de ‘nieuwe’ Bergse Brownies&Downies: ‘Heel veel zin in’  (gelezen 10 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
Op de koffie bij de ‘nieuwe’ Bergse Brownies&Downies: ‘Heel veel zin in’

Wie Brownies&Downies aan het Bergse Zuivelplein binnenloopt, ziet het meteen: hier is het een en ander veranderd. Nieuw kleurtje op de muur, nieuwe meubels maar dezelfde fijne sfeer. Op maandag 8 juni is de heropening van de populaire lunchzaak.
Source: Op de koffie bij de ‘nieuwe’ Bergse Brownies&Downies: ‘Heel veel zin in’