Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
PvZ weigert medewerking aan landelijk avontuur van Friese partij: ‘Het antwoord op mijn vragen was ontluisterend’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: PvZ weigert medewerking aan landelijk avontuur van Friese partij: ‘Het antwoord op mijn vragen was ontluisterend’ (gelezen 106 keer)
Feedbot
Hero Member
PvZ weigert medewerking aan landelijk avontuur van Friese partij: ‘Het antwoord op mijn vragen was ontluisterend’
«
Gepost op:
juli 16, 2025, 01:12:49 pm »
De Partij voor Zeeland (PvZ) laat zich niet gebruiken voor het landelijk avontuur van de Fryske Nasjonale Partij (FNP). PvZ-voorzitter Marien Weststrate heeft er ‘vriendelijk voor bedankt’ om handtekeningen en kandidaten te leveren aan de FNP. „Ze willen onze belangen niet behartigen, dus ik heb er helemaal niks aan.”
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»