Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: ‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’ (gelezen 5 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feedbot
Hero Member
Berichten: 12140
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’
«
Gepost op:
juni 05, 2026, 01:20:12 am »
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’
Het WK voetbal begint volgende week. Het kan weleens een memorabel WK worden, denkt Jelle Vanhijfte uit Terneuzen. „Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken.”
Source:
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’