Auteur Topic: ‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’  (gelezen 5 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’

Het WK voetbal begint volgende week. Het kan weleens een memorabel WK worden, denkt Jelle Vanhijfte uit Terneuzen. „Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken.”
Source: ‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’