Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?) (gelezen 5 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feedbot
Hero Member
Berichten: 12140
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)
«
Gepost op:
juni 04, 2026, 01:08:02 pm »
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)
„Fietsers opgelet: deze eik met eikenprocessierupsen staat tussen de oprit en afrit naar en van Vlissingen.” Posts als deze worden nu massaal gedeeld op sociale media, want het is rupsentijd. ‘Waarom heeft de gemeente ze nu nog niet weggehaald?!’
Source:
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Oud Vossemeer & Roosevelt
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)