Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
'Wie is hier eigenlijk de baas over mijn eigen kamers?': Bergse hotelier vindt dat Booking.com zijn macht misbruikt
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: 'Wie is hier eigenlijk de baas over mijn eigen kamers?': Bergse hotelier vindt dat Booking.com zijn macht misbruikt (gelezen 115 keer)
Feedbot
Hero Member
'Wie is hier eigenlijk de baas over mijn eigen kamers?': Bergse hotelier vindt dat Booking.com zijn macht misbruikt
«
Gepost op:
juli 16, 2025, 01:12:49 pm »
BERGEN OP ZOOM – Met commissies, nepkortingen en prijsrestricties dwong Booking.com hotels in de pas. Nu groeit de tegenreactie: de Consumentenbond verzamelde al 130.000 aanmeldingen voor een massaclaim, terwijl hoteliers schadevergoeding eisen. „Het vuur brandt. Nu moet het ijzer gesmeed”, zegt Frans Hazen van Grand Hotel De Draak.
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»