Auteur Topic: Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)  (gelezen 4 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 12140
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)

„Fietsers opgelet: deze eik met eikenprocessierupsen staat tussen de oprit en afrit naar en van Vlissingen.” Posts als deze worden nu massaal gedeeld op sociale media, want het is rupsentijd. ‘Waarom heeft de gemeente ze nu nog niet weggehaald?!’
Source: Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)