Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 25, 2026, 01:09:32 am
-
Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af
Na de eclantante zege op de Zweden, loopt de WK-koorts in Zeeland langzaam op. Op steeds meer plekken klinkt het Hup Holland Hup en wapperen oranje vlaggen. Minder gejuicht wordt er voor de Zeeuwse Hub en de groene paaltjes.
Source: Reizigers klagen steen en been over de nieuwe Zeeuwse hub, maar schrijf hem nog niet af (https://www.pzc.nl/praat-mee/reizigers-klagen-steen-en-been-over-de-nieuwe-zeeuwse-hub-maar-schrijf-hem-nog-niet-af~a84e8eab/)