Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 24, 2026, 01:06:33 pm
-
Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’
Bij het Amphia Ziekenhuis komen momenteel meer kwetsbare patiënten dan normaal. Dat heeft vermoedelijk te maken met de hitte.
Source: Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’ (https://www.pzc.nl/breda/meer-patienten-bij-amphia-vanwege-de-hitte-gelukkig-hoeven-de-meesten-niet-te-blijven~ae37b74d/)