Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 16, 2026, 01:07:33 pm

Titel: Kinderen willen Nederland - Japan zien, maar mogen ze zo laat opblijven? ‘Het is maar eens in de vier jaar’
Bericht door: Feedbot op juni 16, 2026, 01:07:33 pm
Kinderen willen Nederland - Japan zien, maar mogen ze zo laat opblijven? ‘Het is maar eens in de vier jaar’

Het kan nogal tot discussie leiden in gezinnen met jonge kinderen. Kijken we de WK-wedstrijd met het hele gezin, ook als die pas om 22.00 uur ’s avonds start? „Zeker wel. Als het moet gaan we voorslapen en zetten we de wekker.”

Source: Kinderen willen Nederland - Japan zien, maar mogen ze zo laat opblijven? ‘Het is maar eens in de vier jaar’ (https://www.bndestem.nl/etten-leur/kinderen-willen-nederland-japan-zien-maar-mogen-ze-zo-laat-opblijven-het-is-maar-eens-in-de-vier-jaar~a4feca3e/)