Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 15, 2026, 07:19:23 am
-
‘Ze hebben het laten lopen’: Winny volgt het WK nu nog in Terneuzen maar straks in de VS
Hij springt er een beetje uit vanavond in De Paerdestal. Winny van der Kant uit Terneuzen, zijn grijze haren vallen op tussen de blonde en donkere tienerkapsels in het café. Maar hij is ook degene die het hardst juicht bij de Nederlandse doelpunten in de eerste WK-wedstrijd.
Source: ‘Ze hebben het laten lopen’: Winny volgt het WK nu nog in Terneuzen maar straks in de VS (https://www.pzc.nl/terneuzen/ze-hebben-het-laten-lopen-winny-volgt-het-wk-nu-nog-in-terneuzen-maar-straks-in-de-vs~aebc3b6b/)