Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 08, 2026, 02:32:49 pm

Titel: Nederlanders willen rem op arbeidsmigratie: ruime meerderheid pleit voor maximumaantal
Bericht door: Feedbot op juni 08, 2026, 02:32:49 pm
Nederlanders willen rem op arbeidsmigratie: ruime meerderheid pleit voor maximumaantal

Twee op de drie Nederlanders vindt dat er een maximum moet komen aan het aantal arbeidsmigranten dat naar ons land mag komen. Slechts een kleine minderheid ziet geen grenzen aan de instroom.
Source: Nederlanders willen rem op arbeidsmigratie: ruime meerderheid pleit voor maximumaantal (https://www.pzc.nl/breda/nederlanders-willen-rem-op-arbeidsmigratie-ruime-meerderheid-pleit-voor-maximumaantal~aaccf235/)