Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 06, 2026, 01:15:49 pm
-
Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus?
Is het Brabants dialect nu op z’n retour of juist weer helemaal in opkomst? Ik ben een beetje in de war door tegenstrijdige berichten hierover.
Source: Gebruiken jongeren Brabants dialect als grap of spreken ze het stiekem ook serieus? (https://www.pzc.nl/breda/gebruiken-jongeren-brabants-dialect-als-grap-of-spreken-ze-het-stiekem-ook-serieus~ac0501b3/)