Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 06, 2026, 02:16:47 am

Titel: Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’
Bericht door: Feedbot op juni 06, 2026, 02:16:47 am
Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’

Een kerncentrale in Noord-Brabant, moeten we dat wel willen? Dat is de vraag waar het vrijdag om draait in het provinciehuis. Rechts zegt: vol gas vooruit met kernenergie. Links trapt op de rem. „Niemand wil zo’n ding in de achtertuin.”
Source: Kerncentrales bouwen in Brabant? ‘Liever dat dan nóg meer windmolens’ (https://www.pzc.nl/bergen-op-zoom/kerncentrales-bouwen-in-brabant-liever-dat-dan-nog-meer-windmolens~abf4d8ae/)