Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 05, 2026, 07:04:28 pm
-
Op de koffie bij de ‘nieuwe’ Bergse Brownies&Downies: ‘Heel veel zin in’
Wie Brownies&Downies aan het Bergse Zuivelplein binnenloopt, ziet het meteen: hier is het een en ander veranderd. Nieuw kleurtje op de muur, nieuwe meubels maar dezelfde fijne sfeer. Op maandag 8 juni is de heropening van de populaire lunchzaak.
Source: Op de koffie bij de ‘nieuwe’ Bergse Brownies&Downies: ‘Heel veel zin in’ (https://www.pzc.nl/bergen-op-zoom/op-de-koffie-bij-de-nieuwe-bergse-browniesendownies-heel-veel-zin-in~a3c99e9b/)