Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 05, 2026, 01:20:12 am

Titel: ‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’
Bericht door: Feedbot op juni 05, 2026, 01:20:12 am
‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’

Het WK voetbal begint volgende week. Het kan weleens een memorabel WK worden, denkt Jelle Vanhijfte uit Terneuzen. „Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken.”
Source: ‘Ondanks de (stevige) zakelijke wind die er waait, ga ik toch maar kijken naar het WK’ (https://www.pzc.nl/praat-mee/ondanks-de-stevige-zakelijke-wind-die-er-waait-ga-ik-toch-maar-kijken-naar-het-wk~aaf5877ee/)