Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op juni 04, 2026, 01:08:02 pm

Titel: Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)
Bericht door: Feedbot op juni 04, 2026, 01:08:02 pm
Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?)

„Fietsers opgelet: deze eik met eikenprocessierupsen staat tussen de oprit en afrit naar en van Vlissingen.” Posts als deze worden nu massaal gedeeld op sociale media, want het is rupsentijd. ‘Waarom heeft de gemeente ze nu nog niet weggehaald?!’
Source: Dikke paniek aan de telefoon: rupsen spinnen bomen en zelfs auto’s in (maar is dat altijd erg?) (https://www.pzc.nl/middelburg/dikke-paniek-aan-de-telefoon-rupsen-spinnen-bomen-en-zelfs-autos-in-maar-is-dat-altijd-erg~ac2f34d9/)