Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op februari 27, 2026, 02:17:44 am

Titel: Bouw hoogspanningsstation bij Zierikzee begint na de zomer
Bericht door: Feedbot op februari 27, 2026, 02:17:44 am
Bouw hoogspanningsstation bij Zierikzee begint na de zomer

Netbeheerder TenneT verwacht de tweede helft van dit jaar te kunnen beginnen met de bouw van het hoogspanningsstation bij Zierikzee. Het gaat in eerste instantie om grondwerkzaamheden, waaronder de aanleg van een talud dat het toekomstige gebouw rondom grotendeels uit het zicht moet houden.
Source: Bouw hoogspanningsstation bij Zierikzee begint na de zomer (https://www.pzc.nl/schouwen-duiveland/bouw-hoogspanningsstation-bij-zierikzee-begint-na-de-zomer~adf5fa90/)