Oud Vossemeer & Roosevelt
Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op februari 26, 2026, 08:45:00 pm
-
‘Alleen als men rommel kwijt wil, zijn we het geschiktste deel van Nederland’
De mogelijke bouw van nieuwe kerncentrales in Zeeland blijft de gemoederen bezighouden. „Alleen als men rommel kwijt wil, zijn we het geschiktste deel van Nederland”, schrijft J.J. Bijsterbosch uit Terneuzen.
Source: ‘Alleen als men rommel kwijt wil, zijn we het geschiktste deel van Nederland’ (https://www.pzc.nl/praat-mee/alleen-als-men-rommel-kwijt-wil-zijn-we-het-geschiktste-deel-van-nederland~a628cabb/)