Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op november 16, 2023, 07:05:32 pm

Titel: Serie Adieu | De bestuurskamer van Rood Wit ontploft: ‘Dat em wegblijft’
Bericht door: Feedbot op november 16, 2023, 07:05:32 pm
Serie Adieu | De bestuurskamer van Rood Wit ontploft: ‘Dat em wegblijft’

Wie op zijn twintigste als sportverslaggever de wei in wordt gestuurd, komt vroeg of laat oog in oog te staan met de helden van zijn jeugd. Mijn eerste heette Theo Laseroms. Dat zorgde vooral in de bestuurskamer van Rood Wit voor ingehouden woede en emotionele uitbarstingen. Deel 20 in de serie Adieu: ‘Hasil en de nummer 7'

Source: Serie Adieu | De bestuurskamer van Rood Wit ontploft: ‘Dat em wegblijft’ (https://www.bndestem.nl/sport/serie-adieu-de-bestuurskamer-van-rood-wit-ontploft-dat-em-wegblijft~abe2f5b2/)