Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op november 09, 2023, 07:46:56 am

Titel: Stem ik op hoge hakken, prietpraat of betweters?
Bericht door: Feedbot op november 09, 2023, 07:46:56 am
Stem ik op hoge hakken, prietpraat of betweters?

Ik weet het nog niet, ik weet het nog steeds niet. Vreselijk is dat. Zou het aan mij liggen?

Source: Stem ik op hoge hakken, prietpraat of betweters? (https://www.bndestem.nl/breda/stem-ik-op-hoge-hakken-prietpraat-of-betweters~ac0250f2/)