Oud Vossemeer & Roosevelt

Nieuws => Nieuws Tholen en omgeving => Topic gestart door: Feedbot op oktober 11, 2023, 04:54:50 am

Titel: Werknemers Cargill willen meer loon en leggen fabriek stil: ‘Onze leden pikken het niet meer’
Bericht door: Feedbot op oktober 11, 2023, 04:54:50 am
Werknemers Cargill willen meer loon en leggen fabriek stil: ‘Onze leden pikken het niet meer’

BERGEN OP ZOOM - Werknemers van Cargill BV hebben bij verschillende vestigingen voor onbepaalde tijd het werk neergelegd. Ze staken al sinds vrijdag voor een beter loon. Ook de fabriek van Cargill in Bergen op Zoom gaat plat.
Source: Werknemers Cargill willen meer loon en leggen fabriek stil: ‘Onze leden pikken het niet meer’ (https://www.pzc.nl/bergen-op-zoom/werknemers-cargill-willen-meer-loon-en-leggen-fabriek-stil-onze-leden-pikken-het-niet-meer~ade5b47a/)