Auteur Topic: Oud Vossemeer geeft lessen Roosevelt  (gelezen 3049 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline webmaster

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Berichten: 171
  • Geslacht: Man
  • local historian
  • -Locatie: Willem van Beierenstraat
Oud Vossemeer geeft lessen Roosevelt
« Gepost op: november 05, 2010, 08:03:36 pm »
Oud Vossemeer geeft lessen Roosevelt

Lijkt wel op:http://www.oudvossemeer.com/publish.htm

2005

Conny van Loon, uit Bergen op Zoom,bezig met LIOstage op de St. Anthoniusschool te Oud-Vossemeer.Ik wil uiteraard graag weten waar de kinderen vandaan komen. Ik heb nu m.b.v. jouw site een goede didactische speurtocht met opdrachten uitgezet in Oud-Vossemeer, daarbij een leerkrachtinformatiegedeelte, lesvoorbereidingsformulier,doelstellingen en mijn visie weergegeven. In de speurtocht worden tal van wetenswaardigheden vermeld.In principe kan deze speurtocht met werkbladen natuurlijk door iedere school e/o ouder gebruikt worden. Naar mijn idee is het trouwens van groot belang dat kinderen weten waar ze vandaan komen. In de praktijk blijkt dat kinderen in groep 8 (dus toch al de laatste groep van de basisschool) weinig van hun woonomgeving weten. Jammer! Dankzij jouw site komt daar nu dus verandering in.Met vriendelijke groeten, Conny van LoonDe didactische speurtocht- 630 Kbkan je op de link met rechter muisknop en dan doel opslaan downloaden.(Is in zip formaat, uitpakken en de documenten zijn in pdf formaat)
« Laatst bewerkt op: november 05, 2010, 08:33:16 pm door webmaster »